tisdag 24 maj 2011

Allsvenskan och människor i allmänhet

Nej fy fan. Jag gör det inte. I won´t post it.

Hade skrivit ett långt inlägg men orkade inte posta det. Blev ju en hel krönika av negativitet och det är inte därför jag har den här bloggen.

Kan bara konstatera att jag ledsnat på allt skit som händer på de allsvenska läktarna. Samtidigt så är det i grunden knappast ett fotbollsproblem utan snarare ett samhällsproblem. Säg att man lägger ned Allsvenskan - inte hade de här idioterna blivit några helyllegrabbar då?

Hög tid att få människor att bli goda istället för bittra och onda. Låter som ett stort projekt dock...

Och knallskott (wtf är det för ord anyway?), läs: SMÄLLARE, förbjud skiten! VEM tycker egentligen att smällare är roliga? Så jävla töntigt. Förbjud all försäljning genast och spar några meningslöst avsprängda öron och händer varje år.
--------
Inatt kan Vancouver skicka Sharks på golfsemester och jag tror att de gör det. Sharks bjuder ju på ytor i slottet i klass med Himmelska fridens torg och det går inte mot Sedinarna & Co.

Ytterst tveksamt om jag ser något av matchen inatt dock, klockan är 2 nu och den börjar inte förrän om en timme... Highlights imorgon duger gott isåf.
--------
EDIT 1: Ah vad tusan, jag kikar lite ändå. 1-0 till Vancouver efter typ halva perioden och det var ett snyggt mål där pucken gick Sedin --> Sedin --> Burrows. Douglas Murray blev uppsnurrad i hörnet och Dan Boyle var överflödig framför mål. Modo - DIF 1-0? Surt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar