fredag 11 november 2011

Danmark - Sverige var ju...

...ingen höjdare direkt. Hade vi två chanser på hela matchen? Nej, den här matchen vill jag glömma snabbt. Eller jag har nog redan glömt den, vad hände egentligen?!

EDIT: Går in på Aftonbladet och söker på "Zlatan". 22 träffar på förstasidan! Hahaha... Här har ni rubrikerna en novemberfredag som denna:

1. Zlatan besviken efter matchen
2. Zlatan sågade Blågults anfallsspel
3. Zlatan på Chippen-jakt
4. Zlatan såg ointresserad ut
5. Jag är Zlatan - Zlatans egen berättelse x4
6. Milantränaren håller inte igen när han hyllar sin Zlatan
7. Svensson vill inte göra som Zlatan
8. Ny chans för Schelin och Zlatan
9. Zlatans förre boss dömd till fem års fängelse
10. Efter Zlatan - Hedman släpper bok
11. Zlatan i ny intervju om Ronaldinhos kupp, Xavis taktik och en signerad bok till Pep
12. Zlatan ger stjärnan stöd i Messi-bråket
13. Zlatan: "Ingen vågar konfrontera"
14. Bomben: Zlatan blir expert - i tv
15. Zlatan - en uttjatad, överskattad sopa

Okej, den sista punkten hittade jag på själv. ;)

Nu ska jag sluta tjata om honom, men vill bara säga jag är så jävla less på att läsa om honom att jag mår illa. Hur kan Aftonbladet leva med sig själva, skäms de inte? Så sjukt dåligt. Antagligen så läser folk de där artiklarna ändå, men jag kan bara inte begripa. Folk måste ju vara besatta?!

PS. Det vore kul att se honom spela bra någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar