lördag 11 juni 2011

Game 5...

Jag hade annat för mig inatt så jag har inte sett matchen förrän nu på dagen. Kändes väl som en hyfsat jämn match och just slutresultatet 1-0 känns lite extra surt för mig! Jag spelade nämligen på lite annat igår och det sista jag gjorde var att slänga in ETT resultat på matchen, 0-0.

Efter två mållösa perioder började man ju fantisera lite om vad man skulle göra för de 4.000 kronorna. Bra jinxat! Självklart är det ett riktigt skitmål som görs, där pucken knappt går över mållinjen. Gjort av en snubbe, Maxim Lapierre, som jag av någon anledning inte gillar alls. Minns inte ens varför men det var efter någon incident i vintras.

Jaja, nog om det. Hoppas Boston vinner nästa match som spelas på deras hemmaplan (vilket jag är övertygad om att de gör). Då får vi en sjunde och avgörande match i Vancouver om Stanley Cup-bucklan. Sweetness.
--------
Inatt är det UFC 131, som har ett halvbra "fight card". Mest ser jag fram emot huvudmatchen där en kaxig Shane Carwin tar sig an den sköna Junior dos Santos. Det blir nog en ganska kort match - frågan är vem som vinner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar