måndag 25 juli 2011

Bloggen up and running igen!

Efter ett välbehövligt äventyr i norr är jag nu tillbaka. Som genom en ren slump inklusive flyt, så lyckades jag se fotbollsdamernas vinstmatch mot Australien och även den dåliga matchen mot Japan. Bronsmatchen hörde jag bara på radio men den lät rolig! Kul att de tog medalj.

Jag har även lyssnat på lite DIF på radio (sent vinstmål mot Mjällby och jag bara skrek rakt ut i bilen, haha) och såg igår Uruguay spela hem Copa America på ett imponerande sätt. Det slog mig att Uruguay faktiskt är mitt favoritlag i världsfotbollen! Hur ska man inte kunna tycka om lagkaptenen Lugano och deras sylvassa forwards Suarez och Forlan. Underbart lag!

Idag börjar väl min vardag om litegrann med pokerspel och så mycket sport det bara går att se. Vilket iof kanske inte är så mycket så här på sommaren. Men DIF Fotboll ska iaf ta sig an Elfsborg på bortaplan ikväll och jag har verkligen längtat efter att se dem igen. Tuff match där man får vara nöjd med en poäng, tyvärr har jag tippat lite annorlunda då mitt hjärta oftast får bestämma där, haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar